n f n m



Nice to meet you :).
Please inform me to follow you back ok.

Entry
Who am I?
Exchange links


Break the silence!



Credits


All rights reserved ®
Follow me on TWITTER :)


Older Posts → | ← Newer Posts

can you give me a title?
Saturday, November 19, 2011 , 10:42 PM
buat kerja gila. portDickson - segamat - portDickson. heh.

Sepatutnya duduk terus segamat tu tapi kawan takde kat rumah tu. Aku mmg bukan berani sangat. -.-''''' . eh tapi rumah aku sebaris dgn rumah lecturer java last sem. Hewhew, lepas ni boleh pergi tengok baby puan maz :D

Soooooooooo, before ke'busy'an melanda. I decided to write something. Semester ni :-

-> tak sesibuk macam sem dulu. mungkin la. sebab dah tak pegang any jawatan :D
-> programming programming programming. aku jumpa subjek ni je. Maths takde dah :( *err i hate programming.
-> prepare for next semester (practical) *seram banyak.
-> aku duduk luar dah! no more kolej. *ayat pasrah
-> ok apa lagi? im blur.

Haaaaa! haritu bila entah aku pergi stalk page ex-scandal tak jadi. HAHAHA. I know dia tengah bahagia tu :) So kepada dia :-

*jaga gf kau tu baik-baik.
*tolong jangan buat perangai mcm dulu kau buat kat aku.
*be loyal. Jgn nak main kayu 10. Bagi kau kayu hoki nanti.

Itu je. Aku tak pernah dendam dengan kau pun. Dah lama maafkan tapi ingat jangan buat perangai tak matang tu lagi. Tapi mesti pelikkan sebab aku tak pernah tegur kau pun lepas lepas lepas errr. Betul tak marah dah, cuma it was awkward gila nak berborak. HAHA. okay selamat maju jaya!

Sesiapa yang tahu ceghita ni zip your mouth. :)

to my _ _ _ _ et,
eh awak tak tahu kot pasal ni. Hihi. Sorry tak cerita pun, sebab it was not important rasanya. Heeeee. ke awak nak tahu jugak? hihi. imyyyyyyyyy.