n f n m



Nice to meet you :).
Please inform me to follow you back ok.

Entry
Who am I?
Exchange links


Break the silence!



Credits


All rights reserved ®
Follow me on TWITTER :)


Older Posts → | ← Newer Posts

Bertukar
Saturday, April 21, 2012 , 9:54 PM
Yeay blog saya dah bertukar wajah baru. =) sebab cuti yg agak lama err kerajinan nak edit blog tu ada la sikit. SIKIT tak banyak.

psst, yang sebenarnya kan ade orang tu nak tajamkan skills html dia balik. hihihi. *peace* sebab aku nak intern selama 3 bulan. Tahniah. -.- *menangis dalam hati*


Lama punya :D



Baru punya :D

baru aku perasan, dari yang 1st sampai la ni layout aku theme background putih je. sebabnya aku suka nampak suci sikit, kan. Hi hi hi ;D Lagi satu nak buat tulisan jadi warna-warni cantik sikit. ewah. Pandai cakap update malas. *memang pun*

Lepas ni study microsoft access(database), err dengan system using php. HAA ni paling aku lemah sekali. Siapa sudi ajar php? =.=